استاندار ایلام؛
مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت : سهم استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است که باید تا موعد مقرر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 20 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت :دغدغه  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ارزشمند است.

وی افزود : تعامل خوبی میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که نتیجه این تعاملات به نفع متقاضیان مسکن خواهد بود.

بهرام نیا ادامه داد :  زمین مورد نیاز برای احداث یک هزار واحد مسکونی برای واجدین شرایط طرح ملی نهضت مسکن در فاز اول در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد.

وی گفت :محدودیتی برای ساخت مسکن در طرح اقدام نهضت ملی برای مشارکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز بیان داشت :  تعداد ۳ هزار واحد توسط شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سه شهرستان مهران، دهلران و ایلام احداث می‌شود.

 اسماعیلی افزود : روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان از پیشرفت خوبی برخوردار است و ما نیز در راستای تسریع در این روند، از آمادگی لازم برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی مرتبط با این طرح، برخورداریم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار