رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در دهه اول ماه محرم در مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 19 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، باید به‌ گونه‌ای جانمایی شوند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین (عزاداران) و تردد وسایل نقلیه ایجاد نشود.

رحمتی پور گفت: وفاق و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی های لازم صورت گرفته که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.

وی ادامه داد: به منظور ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس های شبرنگ که در ابتدا و انتهای صف های عزاداران برای تامین نظم و انضباط دسته های عزاداری و هیئت های مذهبی به کمک پلیس راهور می آیند.

وی گفت: رنگ آمیزی، گل‌مالی، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر بر روی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است .

رحمتی پور یادآور شد که تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت‌های مذهبی ممنوع خواهد بود.

وی افزود: به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می‌کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار