سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی البرز گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن شش هزار نفری انقلاب کرج نیاز است.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 19 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» مجید ملکی گفت: برای تکمیل و بهره برداری از  سالن شش هزار  نفری انقلاب کرج اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

ملکی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۵  میلیارد تومان از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان البرز برای تکمیل این پروژه به پیمانکار پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر این پروژه ۷۸  درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم تا با جذب اعتبار، مراحل باقی مانده را هر چه سریعتر تکمیل کنیم .

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: پیمانکار پروژه برای تکمیل مابقی مراحل باقی مانده از جمله نصب کفپوش، صندلی، تجهیزات موتورخانه، روشنایی و... به  این اعتبار نیاز دارد تا بتواند هر چه سریعتر این پروژه را تکمیل نماید بر همین اساس با پیگیرهای استاندار البرز در تلاش هستیم تا در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان البرز اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل مابقی مراحل باقی مانده این پروژه اختصاص داده شود.

ملکی خاطرنشان کرد: زمان دقیقی برای بهره برداری و تکمیل این پروژه نمی‌توان عنوان کرد اما اگر این اعتبار هرچه سریعتر تامین شود می‌توانیم در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار