مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: در ایام دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر خم ۷۴۴ حامی جدید در پویش "به عشق علی (ع)" جذب شدند.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 12 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی، اظهار داشت: در ایام دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر خم ۷۴۴ حامی جدید در پویش "به عشق علی (ع)" جذب شدند.

 

جذب ۷۴۴ حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین مازندران در پویش  

وی افزود: هدف از طرح اکرام ایتام و محسنین، تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که در همین راستا پویش "به عشق علی (ع)" در جهت ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در این ایام در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: امسال در این ایام تعداد ۷۴۴حامی جدید درپویش "به عشق علی(ع)" در طرح اکرام ایتام و محسنین جذب شدند که نسبت به همین ایام در سال گذشته بیش از ۶ برابر رشد داشته است.

معافی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۵۲۳۰۰ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند گفت: ۱۳۲۴۷ فرزندیتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران می باشد که از این تعداد ۲۶۶۸ فرزند یتیم و ۱۰۵۷۹ فرزند محسنین هستند.

وی با قدردانی از همراهی وکمک‌های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین، بیان داشت: طی سه ماهه نخست امسال خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

خاطرنشان می شود: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار