مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: ۱۲ منطقه عشایری این استان بدون ارتباط مخابراتی است و حل مشکلات این مناطق در اولویت‌ این اداره کل و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 09 July 2023

جعفر مطلب زاده اظهار داشت: احداث چهار سایت عشایری از محل بودجه پروژه یو. اس. او (خدمات عمومی اجباری روستایی) در استان به اپراتورها ابلاغ شده است.

وی که در جلسه ای با نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، افزود: عملیات عمرانی سایت منطقه عشایری سرتنگ شروع شده و برای تسریع در پوشش منطقه نیازمند تامین هزینه های برق سایت است.

به گفته وی، در این جلسه مقررشد هزینه برق سه سایت عشایری سرتنگ، لای سرخ و گرم آباد توسط نماینده مجلس و فرماندار شهرستان سمیرم تامین شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان ادامه داد: پوشش شبکه ملی اطلاعات در روستاهای شهرستان سمیرم در دولت سیزدهم با احداث و ارتقا پنج سایت به ۸۰ درصد رسید.

وی اضافه کرد: ۶ روستای خفر، دوراهان، قاسملو، شاملو، قره قاج و حیدرآباد با ۶۸۸ خانوار و ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت با احداث و ارتقا این سایت‌ها، از پوشش شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار