مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه ولایت و امامت و همزمان با ولایت مولی الموحدین حضرت علی (ع) پویش به عشق علی در استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 09 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری ، گفت : در دهه ولایت و امامت و همزمان با ولایت مولی الموحدین حضرت علی (ع) پویش به عشق علی به منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین و کمک به ایتام نیازمند، در استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیر در استان موضوع جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی جهت نیازمندان بود که با عید قربان شروع و تا عید غدیر خم ادامه یافت.
مبشری گفت: در روز عید قربان جمع آوری نذورات مردمی در قالب گوسفند قربانی، توزیع گوشت قربانی و بعد از آن پخت غذای نذری و توزیع بین نیازمندان و گرامیداشت غدیر خم در دستور کار کمیته امداد استان قرار داشت.
وی افزود: در دهه امامت و ولایت در مجموع ۲۳۰ رأس گوسفند توسط مردم، خیران و کمیته امداد جمع آوری، قربانی و بین حدود ۴۵۰۰ خانوار از نیازمندان توزیع شد.
مبشری به برنامه کمیته امداد در روز عید غدیر اشاره و بیان کرد: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بخصوص در روز عید غدیر برگزار شد.
وی افزود: در روز عید غدیر به مناسبت ولایت حضرت علی (ع) ابوالایتام ۲۱۰ حامی جدید به حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.
مبشری بیان کرد: ۲۱ رأس از گوسفند‌های قربانی در عید قربان و دهه امامت و ولایت فقط مختص ایتام بوده که توسط حامیان نیکوکار اهداء شد و همچنین هزار پرس غذای گرم نیز در این ایام، بین خانواده‌های ایتام توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای دهه امامت و ولایت تا پایان این دهه مبارک، بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم توسط نیکوکاران و خیران پخت، و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار