رئیس اداره اکرام کمیته امداد مازندران گفت: پویش "به عشق علی علیه السلام" با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 04 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، عبدالله رنجبر تیلکی اظهار داشت: پویش "به عشق علی علیه السلام" با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

 

برگزاری پویش  

وی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین و هم استانی‌های عزیز به صورت داوطلبانه و به نیت امیرالمومنین مولا علی (ع) حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد مازندران بیان داشت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری *8877*011# کمکهای نقدی خود را برای ایتام و نیازمندان بصورت عام واریز نمایند، همچنین با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان و یا از طریق مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد 110 به سرشماره 3000333311 با انتخاب فرزندان معنوی در این طرح خداپسندانه مشارکت و با کمک مادی و معنوی خود ایتام را حمایت کنند.

رنجبر تیلکی بیان داشت: ۵۳ هزار حامی در استان از بیش از ۱۳ هزار کودک در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند و کمک‌های خود را ماهیانه به شماره کارت فرزند معنوی خود واریز می‌نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار