رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: ۳۶۰۰ نفر از حامیان شهرستان نکا از ۵۴۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت نمودند.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 01 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: ۳۶۰۰ نفر از حامیان شهرستان نکا از ۵۴۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت نمودند.

 

کمک بیش از ۷میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نکایی در سه ماه‌ اول سال ۱۴۰۲  

وی در ادامه افزود: در ۳ ماهه ۱۴۰۲ حامیان عزیز و بزرگوار مبلغ ۷،۳۰۷،۶۱۴،۱۴۴ ریال به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده های طرح محسنین به صورت نقدی و کالا معیشتی واریز و اهدا نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۳۲٪) رشد داشته است. ‌

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا تاکید کرد: خَیِّران عزیز درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

حسینی افزود: خَیِّران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و... به کمیته امداد تحویل داده،تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰۰ خانوار در شهرستان نکا تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار