رضا مختاری بازرس کل استان یزد عملکرد کادر پزشکی، پرستاری و اداری بیمارستان شهید صدوقی یزد را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 28 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رضا مختاری بازرس کل استان یزد و هیات همراه بدون هماهنگی قبلی و شبانه با حضور در محل اورژانس و بخش های بستری بیماران شهید صدوقی تجهیزات پزشکی مورد استفاده در بیمارستان ، کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران را مورد بررسی و کنترل قرار داد.
بازرس کل استان یزد در این بازدید بیان نمود: در راستای تکریم ارباب رجوع و کیفیت خدمات ارائه شده تمامی مراکز و دستگاه های خدمات رسان مورد رصد و پایش بازرسی کل استان قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد:رویکرد و هدف از پایش‌ها، نحوه و کیفیت خدمات رسانی به مردم و در جریان قرار گرفتن کمبود‌ها و ایراد‌های مجموعه‌های خدمات رسان است.
مختاری تصریح نمود: در این بازدیدها مشکلات و ایراداتی که قابل رفع و پیگیری در سطح استان باشد برطرف و مواردی که خارج از حوزه اختیارات استان باشد پیگیری های لازم از طرف بازرسی کل استان یزد در سطح ملی انجام می‌شود.
بازرس کل استان در خصوص نحوه خدمت رسانی بیمارستان شهید صدوقی اظهارنمود:نحوه خدمت رسانی بیمارستان روند خوب و مطلوبی دارد، هر چند دغدغه‌ها و آسیب ها و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید به عنوان بیمارستان مرجع در استان به این بیمارستان توجه بیشتری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار