کد خبر: ۱۱۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 13 October 2015
سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: توجه به موضوع استعدادیابی و برپا کردن پایگاه های قهرمانی یکی از راه کارهای کوتاه کردن دست دلالان از ورزش است.

محمد حسین علیزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی یکی از آسیب هایی که ورزش کشور را دچار تهدید کرده است دلالان و کاسبان هستند که این موضوع ضربه بزرگی بر بردنه ورزش وارد آورده است.

وی بیان کرد: اگر بپذیریم حضور دلالان ناخوشایند است باید راه حل درست و برنامه ریزی شده ای برای کوتاه کردن دست آنان از ورزش داشته باشیم که به اعتقاد من ایجاد مراکز قهرمانی و استعدادیابی یکی از این راه ها است.

علیزاده گفت: حضور این دلالان و اخبار ناخوشایندی که از آنان در فضای ورزش کشور به گوش رسیده است خانواده نونهالان و نوجوانان را نگران کرده که این موضوع فضای روانی نامناسبی را به وجود آورده است.

سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی یادآور شد: دلالان و کسانی که از راه های ناصواب می خواهند به منافع کلان دست پیدا کنند در ورزش کشور ریشه کرده اند و برای آن که بیش از این از این پدیده نامبارک آسیب نبینیم باید فکری اساسی اندیشیده شود.

وی با اشاره به فعالیت های وزارت ورزش و جوانان برای دراولویت قرار دادن استعدادیابی و همچنین راه اندازی مراکز قهرمانی در سراسر کشور گفت: حرکت بسیار خوبی از سال گذشته در ورزش کشور آغاز شده است که این موضوع می تواند در آینده ای نزدیک ضمن برچیدن دلالان و کاسبان به ظهور بروز قهرمانانی توانمند در رشته های مختلف نیز کمک کند.

علیزاده افزود: توجه به موضوع استعددیابی یکی از رمزهای موفقیت در ورزش است و امروز بسیار خوشحالم که ورزش ایران به سمت علمی شدن گام بر می دارد و تلاش می کند این فاکتور اساسی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار