کد خبر: ۱۱۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 13 October 2015
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت که مسیر سرمایه گذاری در ایران اسلامی و به ویژه استان البرز هموار است.

به گزارش ایرنا، عباداله کامکار روز سه شنبه در نشست با کاردار سفارت جمهوری چک درسازمان همیاری شهرداری های استان البرزافزود: البرز را می توان پایلوت سرمایه گذاری انتخاب کرد چراکه پتانسیل های قابل توجهی در حوزه صنعت دارد.

وی ادامه داد: درالبرزشاهد مناطق آزادی هستیم که در زمینه های مختلف IT می توان درآن سرمایه گذاری کرد و با توجه به مراکز پژوهشگاهی بسیار دراین استان در بحث سرمایه گذاری های تک نیز ازآمادگی لازم برخوردار است .

کامکار خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدات البرز برند بین المللی است و امیدواریم با این نشست راه ایجاد سرمایه گذاری در استان البرز باز تر شود .

وی با اعلام اینکه مسوولان استان البرز از هرنوع سرمایه گذاری حمایت می کنند گفت: براین اساس پنجره واحدی در سازمان خدمات سرمایه گذا ری البرز گشوده شده تا سرمایه گذاران آسوده خاطر فعالیت کنند و ازآنان حمایت می شود .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز نیز دراین نشست گفت: دراستان البرزمرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مستقر شده که حمایت های لازم را از سرمایه گذاران دارد .

ابوالفضل فلاح افزود: این مرکز با ریاست استاندارالبرز و انجام جلسات متعدد وضعیت سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهد و از نظر قانونی همکاری های لازم با سرمایه گذاران خارجی می شود .

وی خاطرنشان کرد: ازتمامی مدل های تامین مالی از جمله مدل سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم بهره گرفته ایم و تضمین های لازم دولتی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد .

فلاح گفت: اکنون 64 پروژه مطالعه شده برای سرمایه گذاری داریم که ارایه می شود این پروژه ها در حوزه عمران ، شهرسازی ،امورزیربنایی ،انرژی ، صنعت و کشاورزی است .

کاردار سفارت جمهوری چک نیز دراین نشست خواستار ارایه جزییات بیشتر در زمینه پروژه های مطالعه شده در زمینه سرمایه گذاری شد و گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که درسال 90 مورد توجه قرار گرفته بحث انرژی است .

پیتر اشتپانک خاطرنشان کرد: بر روی پرو ژه های صنعتی و انرژی در جمهوری چک فعالیت می شود و امروز در دولت شما شاهد آن هستیم که بحث سرمایه گذاری با قوانین خارجی شما آسان شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار