حفظ و صیانت از اراضی کشور - کردستان
دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها با حضور دکتر اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ودکتر آشتیانی مدیر کل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور در سالن جلسات سازمان برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۱۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 26 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، روز دوشنبه ۵تیرماه ۱۴۰۲ دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها با حضور دکتر اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ودکتر آشتیانی مدیر کل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور در سالن جلسات سازمان برگزار شد 
دوره آموزشی ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی در کردستان با حضور مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان مرتبط با موضوع روز دوشنبه ۵تیرماه برگزار شد در این دوره دکتر اسکندری تلاش و اهتمام جدی همکاران در بحث حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی را از اولویت های سازمان عنوان کرد .
در ادامه دکتر آشتیانی از همکاری و فعالیت همکاران مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی تقدیر نمود .

این دوره همزمان با سراسر استان بصورت وبینار برگزار گردید

 

مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی گفت: حفظ و صیانت از اراضی کشور با هدف تامین امنیت غذایی کشور و بر خورد جدی با سوداگران از اولویت‌های اصلی سازمان امور اراضی کشور است.

 محسن آشتیانی در دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها که با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی وبه صورت وبیناری با مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان دراستان کردستان برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:یکی از سیاست های سال جاری سازمان امور اراضی برون سپاری وظایف و نظارت دقیق بر محل اجرای طرح ها ومجوزهای صادره در حوزه های حفظ کاربری، واگذاری و اجرای احکام قلع و قمع ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون می باشد. وی افزود:رصد وپایش هوشمند اراضی کشاورزی و هماهنگی با سایر دستگاه های صادر کننده موافقت اصولی و آمایش سرزمین به منظور جلوگیری از صدور مجوز بر روی اراضی زراعی و باغی موجود و صدور مجوزهای هدفمند بر روی اراضی غیر قابل کشاورزی از دیگر برنامه های مهم سازمان است. مدیرکل دفتر حفظ کاربری سازمان امور اراضی گفت:در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹هزارو۵۰۰ فقره مجوز فعالیت های تبصره یک ماده یک و تبصره ۴ ماده یک در مساحتی بالغ بر ۵هزار هکتار برای متقاضیان صادر کرده که نقش موثری در تولید و اشتغال داشته است. شایان ذکر است:در این دوره آموزشی اهم نکات قانون حفظ کاربری و مقررات و بخشنامه ها ارائه و نحوه رسیدگی به موقع به درخواست های مردم از طریق پنجره واحد بحث وگفتگو شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار