مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از انجام هشت زایمان اضطراری در آمبولانس طی سه ماهه نخست امسال در فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 25 June 2023

تابناک فارس به نقل از مهر:محمدجواد مرادیان صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد، با اقدام به موقع و مؤثر تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان فارس، هشت مورد زایمان در آمبولانس‌های اورژانس و ۳۱ احیای قلبی ریوی موفق در کارنامه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ فارس ثبت شده است.

او با تاکید بر مراقبت‌های بهداشتی و درمانی لازم در دوران بارداری‌های پیشگیری از زایمان‌های زودرس و اورژانسی، در مورد زایمان‌های درون آمبولانس‌ها، اضافه کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از مدیریت صحیح راه هوایی نوزاد و سایر اقدامات درمانی لازم، مادر و نوزاد را برای ارائه خدمات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: همچنین در مدت زمان یاد شده، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی فارس با اقدامات مؤثر و احیای قلبی به موقع، به ۳۱ بیمار زندگی دوباره بخشیدند.

مرادیان افزود: ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی از وظایف اصلی اورژانس ۱۱۵ است و مددجویان، بیماران و مصدومان انواع حوادث مترقبه یا غیر مترقبه، می‌توانند با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار