مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلی های استان البرز در آستانه عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار استان البرز هستند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 25 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با هماهنگی جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور دام و امور عشایر ۳۰ قربانگاه در سراسر استان دایر شده و آماده دریافت نذورات مردم در روز عید قربان است.

وی افزود: این قربانگاهها تحت نظارت ناظران بهداشت بوده و کلیه پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه این نهاد دو پویش سراسری در سطح استان جهت تامین مواد پروتینی مورد نیاز محرومان راه اندازی کرده است، افزود: پویش سهم من از نذر قربانی برای مشارکت عموم مردم راه اندازی شده است تا مردم خیر استان با هر مبلغی در این امر خیر شرکت نمایند همچنین با همکاری استانداری البرزی پویش هر دستگاه اجرایی یک نذر قربانی جهت جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی ۶۲ دستگاه اجرایی استان نیز راه اندازی شده است.

محمدی فرد ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین، گفت: در ایام عید قربان تا غدیر که مزین به نام امیر المومنین حضرت علی(ع) می باشد همکاران ما در این نهاد آماده پاسخگویی و جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین می باشند لذا از مردم نیک اندیش استان دعوت می‌شود در این طرح پر برکت نیز شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه ادارات کمیته امداد در سطح استان و پایگاه‌های مردمی خیر و احسان با عنوان مراکز نیکوکاری همچون سنوات گذشته جهت دریافت کمکهای مردمی فعال می‌باشند، گفت: مردم و خیران برای پرداخت وجوه موردنظر خود برای اهدای قربانی می‌توانند از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ به نام کمیته امداد سرپرستی استان البرز و یا کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار