معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه ماه محرم ویژه برنامه آیین صلاة خوانی و مراسم تعویض پرچم گنبد منور و پوش ضریح مطهر رضوی در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 13 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در آستانه ماه محرم ویژه برنامه آئین صلاة خوانی و مراسم تعویض پرچم گنبد منور و پوش ضریح مطهر رضوی از ساعت 15:30 تا 17 روز چهارشنبه 22 مهر در صحن آزادی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژه برنامه آیین صلاة خوانی در طول سال در سه نوبت برگزار می‌شود، افزود: مراسم تعویض پرچم گنبد منور و پوش ضریح مطهر رضوی در تمامی ایام سال تعویض می‌شود.

حسینی عنوان‌کرد: در ایام عزا رنگ پرچم و پوشش مشکی و در ایام اعیاد و سایر ایام سال به رنگ سبز است، اما همه ساله در سه تاریخ سی‌ ذی‌الحجه، سوم ربیع‌الاول و اول ذی‌القعده مراسم تعویض پرچم بارگاه منور رضوی مراسم به‌صورت رسمی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم فوق حجت‌الاسلام حسین حلوائیان در رابطه با موضوع استقبال از ماه محرم و درک فضائل معنوی این ماه به سخنرانی می‌پردازد و سپس علی ملائکه از مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار