فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 18 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ منصور خدایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی در روستای بیدگنه ملارد، که منجر به مجروحیت یک شهروند شده و عامل آن متواری شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با اقدامات پلیسی، محل اختفای متهم در فردیس مورد شناسایی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی و پلیس فردیس، عامل تیراندازی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۶۰ عدد فشنگ و نیز ۱۰ عدد فشنگ کلاشینکف به همراه ۳ تیغه خشاب و ۵ تیغه قمه و چاقو کشف شد.

خدایی با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده به جرم ارتکابی خود تصریح کرد: خط قرمز پلیس، امنیت مردم است و هر کسی به هر نوعی، امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار