معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اشاره به قابلیت گلستانک برای تبدیل شدن به روستای ملی صنایع دستی گفت: این روستا می تواند قطب گردشگری تجربه محور باشد.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 17 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» مریم جلالی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در حاشیه بازدید از کارگاه‌های صنایع دستی روستای گلستانک که با همراهی مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان البرز صورت گرفت، در جمع خبرنگاران، با اشاره به قابلیت گلستانک برای تبدیل شدن به روستای ملی صنایع دستی گفت: این روستا می تواند قطب گردشگری تجربه محور و پذیرای هنرمندان رشته های مختلف از سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به تنوع محصول و کارگاه‌های مختلف به ویژه در زمینه سفال و سرامیک در این منطقه افزود: این موضوع می‌تواند در توسعه معیشت منطقه تأثیر بسزایی داشته ‌باشد که عزم مدیریت‌شهری و مدیریت کلان را می‌طلبد. این ظرفیت نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح است که امیدوارم ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده و همکاری اداره کل دهیاری های کشور منجر به تبدیل این منطقه به قطب گردشگری و صنایع دستی شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی روستای گلستانک و نزدیکی آن به تهران مزیتی است که امکان تورهای یک روزه با تجربه‌ای متفاوت را برای گردشگران فراهم می‌کند که لازم است این موضوع در فهرست کاری حوزه گردشگری نیز قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار