امام جمعه موقت اراک گفت: نماز جماعت در مساجد و ادارات دولتی کم رونق است و دشمنان از این ضعف سو استفاده می‌کنند، بنابراین نباید اجازه داد دشمنان از خالی بودن مساجد خشنود شوند.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 16 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی چشم دیدن پیشرفت دولت مردمی آیت الله رئیسی را ندارند و برای جلوگیری از رشد این دولت، مانع تراشی می‌کنند.
وی یادآورشد: برخی چشم دیدن بالندگی دولت را ندارند و به صورت عمدی و غیرعمدی برسر فعالیت‌های این دولت مانع تراشی می‌کنند.
وی بیان کرد: ناامیدی و نارضایتی در بین ملت مساوی است با مسایل متعدد که باید مراقب بود و شرایط را مورد ارزیابی قرار داد.
حجت‌الاسلام عبدالهی به سفر رئیس‌جمهور به آمریکا لاتین اشاره کرد و گفت: این سفر پُربار است و دشمنان و مخالفان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و قصد دارند مردم را ناراضی و ناامید کنند.
امام جمعه موقت اراک در ادامه به روند لایحه حجاب اشاره کرد و افزود: لایحه حجاب به مجلس شورای اسلامی داده شده که نسبت به این لایحه انتقاداتی است و افراد متدین و مومن انتظار دارند این لایحه کامل باشد.
حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: انتظار است مجلس انقلابی، اقدام شایسته در خصوص لایحه حجاب داشته باشد.
وی بیان کرد: ما می‌دانیم که با لایحه و بگیر و ببند حجاب حفظ نمی‌شود اما انتظار است این لایحه به سرنوشت لایحه جوانی جمعیت که برخی جنبه‌های آن مسکوت مانده، تبدیل نشود.
امام جمعه موقت اراک افزود: آخر خردادماه پایان اعلام اظهارنامه مالیاتی است و امسال سیاست دولت و مجلس افزایش میزان درآمد از طریق مالیات نسبت به قبل است.
حجت الاسلام عبدالهی اظهارداشت: دولت به مجلس قول داد که در این افزایش مالیات، می خواهد فراریان مالیاتی را شناسایی و منابع مالیاتی را از فراریان مالیاتی اخذ کند تا برخی از معافیت‌های تولیدی را کاهش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار