مدیرکل امور مالیاتی شرق تهران:
مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران با بیان اینکه مالیات واقعی را باید عادلانه وصول کرد، گفت: کشور در شرایط تحریم است و در سال گذشته ۵۰درصد هزینه‌های جاری از محل مالیات پرداخت شده و امسال باید بیش از ۵۰ درصد هزینه های جاری دولت از محل مالیات تامین شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 15 June 2023

به گزارش تابناک تهران، صبح امروز نشست توجیهی دارندگان جواز کسب و نمایندگان واحدهای مشاور املاک شهرستان پردیس در خصوص چگونگی تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م و انواع تسلیم اظهارنامه مالیاتی، در سالن همایش‌های پارک فناوری پردیس با حضوور مسوولان ارشد اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران، رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌های صنفی و اعضای اتحادیه مشاوران املاک برگزار شد.

احمد رضا کرکه آبادی مدیر کل امور مالیاتی شرق استان تهران در این نشست با اشاره به ضرورت تسلیم فرم تبصره ۱۰۰ ق.م.م، همچنین تسلیم اظهارنامه مالیاتی در خردادماه اظهار کرد: نحوه تسلیم فرم تبصره ۱۰۰ ق.م.م با توجه به درخواست مودیان اتحادیه املاک آموزش داده خواهد شد و انجام وظایف و تکالیف قانونی، پاسخگوئی به مودیان مالیاتی، تکریم ارباب رجوع و ارتباط تنگاتنگ با مجامع امور صنفی، اتحادیه ها، اصناف و اتاق بازرگانی اولویت اداره کل امور مالیاتی شرق استان است.

وی گفت: امسال اولین سالی است که همکاران ما در اداره مالیات هیچ دخل و تصرفی در مبنای تبصره ۱۰۰ ق.م.م ندارند و به همین دلیل هیچ آگاهی از میزان مالیات قطعی شده ندارند.

کرکه‌آبادی افزود: اطلاعات در سامانه بارگذاری شده و مودیان می توانند با کدملی و ورمز عبور وارد آن شده و پس از پذیرش مالیات مقطوع، طی ۴ قسط مالیات خود را بپردازند.

 

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران ادامه داد: کشور در شرایط تحریم است و در سال گذشته ۵۰درصد هزینه‌های جاری از محل مالیات پرداخت شده و در امسال بیش از ۵۰ درصد هزینه های جاری دولت باید از محل مالیات پرداخت شود.

وی اضافه کرد: نمی خواهیم در این راستا فشاری بر مودیان وارد شود، بلکه مالیات واقعی را باید عادلانه وصول کرد و عدالت در مالیات ستانی اولویت ما است.

بنابراین گزارش در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ اعضای اتحادیه املاک برگزار و مدیر کل امور مالیاتی شرق استان تهران اعلام کرد طی هر دو هفته یکبار این نوع جلسات با اعضای این اتحادیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار