امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد گفت: تغییر و تحول در حوزه تولید محتوای فرهنگی باید با فرهنگ و دین مردم بیشترین هماهنگی و تطابق را داشته باشد، نه اینکه از فرهنگ غربی گرفته شده باشد.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مسئولان مخابرات استان با اشاره به اینکه حضور غربی‌ها در جوامع بشری و دخالت در امور کشورها به عنوان فتنه بشریت شناخته می‌شود، اظهار داشت: دخالت در امور دیگر کشورها در گذشته باعث شد جایگاه تفکر در انسان کاهش یابد.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی توجه و اهمیت به فکر و اندیشه باعث شد نگاهی تازه به شان و منزلت انسان شود و جایگاه تفکر ارج و قرب دیگری داشته باشد. 

امام جمعه یزد با بیان اینکه نیاز است دانش‌آموزان و دانشجویان به جایگاه تفکر با دید تازه‌ای نگاه کنند، ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان با توجه به جایگاه تفکر می‌توانند از این ابزار قدرتمند خدادادی به نحوی استفاده کنند که باعث پیشرفت هر چه بیشتر کشور در صنایع و موارد مختلف شود. 

ناصری عنوان کرد: جوانان انقلابی باید تفکر کنند، با استفاده از تفکر بسیاری از مشکلات موجود حل خواهند شد و مسیر پیشرفت کشور نیز هموارتر می‌شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تغییر و تحول باید ایجاد شود و این تغییر می تواند در محتوا، تولیدات و ... باشد و باید تغییرات به گونه‌ای باشد که با فرهنگ و دین مردم ایران بیشترین هماهنگی و تطابق را داشته باشد، نه اینکه از فرهنگ غربی گرفته شده باشد. 

امام جمعه یزد ادامه داد: برای تحقق این مهم تربیت نیروهای انقلابی و جهادی یکی از روش هایی است که می‌توان مطابق با فرهنگ ایرانی_اسلامی به تولید محتوا پرداخت. باید در تمام کارها و اعمال خود خدا را در نظر بگیریم زیرا او پاداش دهنده و یاری کننده شما در این مسیر مهم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار