همایش تجلیل از حامیان برجسته استانی و کارشناسان اکرام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 16 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همایش تجلیل از حامیان برجسته استانی و کارشناسان اکرام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید خیراندیش این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: ما در کمیته امداد این افتخار نصیبمان شده که در سنگر کمک به نیازمندان خدمت کنیم و ادامه دهنده راه ائمه اطهار باشیم.

قباد مبشری، ادامه داد: ما وظیفه داریم که این افتخار خدمت به ایتام که نصیبمان شده و یک مأموریت الهی است را با متانت و تقوا و نیت الهی مزین کنیم و خالصانه و خاشعانه به آن‌ها خدمت کنیم و از کرامت این خانواده‌ها صیانت کنیم.

مبشری گفت: در حال حاضر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیش از هشت هزار فرزند یتیم و محسنین داریم که همگی آن‌ها دارای حامی هستند و علاوه بر کمک‌های کمیته امداد، ماهیانه مبالغی از طرف حامیان به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی به جذب حامی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره و بیان کرد: در ایام الله ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۳۵۰۰ حامی جدید به حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان اضافه شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژگی حامی یابی امسال این بود که اولاً تعداد حامیان کل کمیته امداد استان تا قبل از این نه هزار نفر بوده و در این یک ماه ۳۵۰۰ نفر به آنان اضافه شد و دوم اینکه ۹۵ درصد حامیان جدیدجذب شده امسال بومی خود استان هستند در حالی که تا قبل از این ۸۰ درصد حامیان غیربومی بودند و این جای تقدیر و تشکر از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دارد.

مبشری گفت: دغددغه اصلی کمیته امداد در حال حاضر در خصوص طرح اکرام ایتام افزایش تعداد حامیان این طرح به منظور بالابردن سرانه ایتام و فرزندان محسنین این نهاد است، زیرا سرانه ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد، ماهیانه ۷۰۰هزار تومان است که پایین‌تر از سرانه کشوری است.

وی ضمن تقدیر از صدا و سیمای مرکز استان و همه کسانی که در زمینه فراهم نمودن بستر کمک رسانی به نیازمندان، یاریگر این نهاد بوده اند، گفت: از خیران نیکوکار دعوت می‌کنیم با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و همچنین ورود به سایت ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام این نهاد حمایتی مشارکت کنند.

شایسته ذکر است دراین همایش، از تعدادی از حامیان برجسته استانی و همچنین کارشناسان اکرام کمیته امداد استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار