نقش پیشکسوتان و بزرگان جامعه ایثارگری بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حضور آنها در صحنه ها و بزنگاه های سخت انقلاب و‌ فعالیت گسترده در جهاد تبیین پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بسیار ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 15 May 2023

دیدار هیئت امنا یادگاران هشت سال دفاع مقدس با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز

به گزارش «تابناک البرز» در دیدار سرداران و بزرگان جامعه ایثارگری استان البرز با سردار حیدرنیا ابتدا سردار اسلامی در خصوص مسائل استان و ایثارگران ایراد سخن نمود سپس بزرگان جامعه ایثارگری هر یک ‌ مشکلات استان و جامعه هدف را با سردار حیدرنیا در میان گذاشتند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن میهن اسلامی بر تداوم جلسات با بزرگان جامه ایثارگری تاکید نمود و افزود: نقش پیش کسوتان و بزرگان جامعه ایثارگری بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حضور آنها در صحنه ها و بزنگاه های سخت انقلاب و‌ فعالیت گسترده در جهاد تبیین پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بسیار ضروري است.

سردار حیدرنیا عملکرد سپاه امام حسن مجتبی (ع) و فعالیت های صورت پذیرفته در حوزه های سازندگی و فرهنگی در نقاط محروم استان را بسیار رضایت بخش عنوان نمود، حیدرنیا گردهمایی یادگاران دفاع مقدس را در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در تکریم رزمندگان دوران حماسه این شهیدان زنده میهن اسلامی توصیف نمو‌د.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار