نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات موجود در جامعه به این موضوع باز می گردد که نظارت دقیقی وجود ندارد و انتظار این است که همه در این خصوص نقشی که در قانون برای آنان مشخص شده را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 14 May 2023

محمدرضا صباغیان در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه افزود: قانونگذاری و نظارت دقیق بر اجرای آن در بخش‌های مختلف حلال اکثر مشکلات است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون باید در این ۲ بخش رسالت خود را در کنار اقدامات دولت به خوبی انجام دهند.

وی با تاکید بر تقویت نظارت در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و افزایش همکاری مردم در این زمینه ادامه داد: مدیران اداری و اجرایی در ابرکوه و دیگر مناطق حوزه انتخابیه اگر مطالبات شهروندان را به نمایندگان منتقل کنند قطعا در حوزه قانونگذاری و نظارتی نتیجه بهتری خواهیم داشت.

محمد هادی زارع زاده فرماندار ابرکوه، نیز بررسی نقاط ضعف عملکرد و افزایش هماهنگی میان ادارات را مورد تاکید قرار داد و گفت: از تمامی ادارات انتظار می‌رود در خصوص مناسبت‌های دهه کرامت، سوم خرداد، ارتحال حضرت امام خمینی و سایر موارد تمامی اقدامات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت‌ها انجام دهند.

همچنین در ادامه برخی از مدیران نهادها و ادارات ابرکوه مانند جمعیت هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث فرهنگی، محیط زیست، امورمالیاتی و جهاد کشاورزی ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت ها، مطالبات خود در حوزه‌های مختلف تشریح کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار