پارسال هزار واحد مسکونی ساخته و هزار و ۷۰۰ واحد هم بهسازی و تعمیر و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 11 May 2023

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در سومین همایش ملی دور سخنی (ویدئو کنفرانسی) ترویج فرهنگ قرض الحسنه با بیان اینکه نسبت مددجویان استان به تعداد مددجویان کشور پنج درصد، اما نسبت وام پرداختی قرض الحسنه امداد ولایت هفت درصد است گفت: در یکسال گذشته در صندوق امداد ولایت این استان، حدود ۱۹ هزار و ۳۶۰ فقره وام قرض الحسنه در زمینه اشتغال، مسکن و درمان پرداخت شده است.

نبی الله الله دادی افزود: ۲۷۰ هزار نیکوکار در استان اصفهان با هدف رفع مشکلات نیازمندان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، سپرده گذاری داشته اند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان هم در این همایش گفت: در چند سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان، تسهیلات به نیازمندان این استان پرداخته شده که ۲۶۰ میلیارد تومان آن مربوط به پارسال است.

سید مجتبی حجازی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این صندوق، سهولت ضمانت برای اعطای تسهیلات است، افزود: برای وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان، از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هیچ وثیقه دریافت نمی‌شود.

وی گفت: ۳۴ شعبه رسمی و ۷۰۰ باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان اصفهان فعال است.

در پایان سومین همایش ملی دور سخنی (ویدئو کنفرانسی) ترویج فرهنگ قرض الحسنه، از ۱۰ نفر از خیران و سپرده گذاران در این صندوق تجلیل شد.

بیش از ۱۲۷ هزار خانوار پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند که از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر مستمری ماهانه و هفت هزار نفر کمک‌های موردی می‌گیرند و شامل ۳۲ هزار نفر ایتام و محسنین،۴۲ هزار نفر دانش آموز، سه هزار دانشجو (مجموع این دو شامل ۷۰۰ نخبه)،۲۲ هزار نفر فاقد مسکن، پنج هزار و ۸۰۰ نفر بیمار سخت علاج هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار