مدیرکل کمیته امداد مازندران در سخنرانی نماز جمعه شهرستان گلوگاه:
مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: در سال ۱۴۰۱ در شهرستان گلوگاه ۸۰ مسکن برای مددجویان ساخته و تحویل داده شد و ۴۰ مسکن هم در نوبت اخذ پروانه ساخت است.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 05 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه با حضور در شهرستان گلوگاه با آیت‌الله میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه دیدار و در مصلی نماز جمعه این شهرستان سخنرانی کرد.

وی با اشاره به مناسبتهای این ماه ، روز شوراها را به اعضای شورای شهر و روستا ، روز کارگر را به همه کارگران تلاشگر و همچنین هفته معلم را به همه معلمان که در سنگر تعلیم و تربیت تلاش میکنند تبریگ گفت و اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ و راهپیمایی روز قدس وظیفه مسئولین را در برابر مردم سنگین تر نمود تا برای ارائه خدمات شایسته تر به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه ۱۵ هزار دانش آموز و ۱۶۰۰ دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان برخوردار می شوند گفت: جهت تسهیل خدمات به دانش آموزان و دانشجویان، مراکز نیکوکاری در تمام‌ ادارات آموزش و پروش کل استان تاسیس شد تا با حفظ تکریم خانوادهای تحت حمایت، بهترین خدمات ارائه شود.

حجت الاسلام عالیشاه‌ تاکید کرد: یکی از اهداف بسیار مهم در کمیته امداد ایجاد روحیه امید ، خودباوری و توانمندسازی در خانوادهای تحت حمایت است و با همین رویکرد در سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت شد و ۱۶۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد گردید و امسال هم بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال جوانان استان تخصیص داده شده است.

وی بیان داشت: در ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، هزار مسکن تحویل خانواده های نیازمند شده است و در همان روز ۲۰۰۰ مسکن جدید کلنگ زنی شد که سهم شهرستان گلوگاه ۸۰ مسکن ساخته و تحویل داده شد و ۴۰ مسکن هم در نوبت اخذ پروانه ساخت است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در ماه مبارک رمضان در جشن های لذت لبخند ، مردم سخاوتمند و خیرین شریف استان ۱۲۰ میلیارد تومان مساعدت نمودند که ۱۵ میلیارد آن قرض ماندگار است که با هم افزایی ۳ برابری بسیاری از مشکلات معیشتی ، درمانی، جهیزیه، لوازم خانگی و... خانوادهای نیازمند برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه با تاکید براینکه، اعتماد مردم و خیرین استان به کمیته امداد دلگرم کننده است و به برکت کمک های آنان در روزهای گذشته ۲۵۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و هیچ پشت نوبتی جهیزیه در استان نداریم، گفت: در سال گذشته ۹۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی اهدا شد و اهدا لوازم خانگی نیز در اسفند ۱۴۰۱ به صفر رسیده و امیدواریم با تلاش های جهادی همکاران، خدمات در کمیته امداد به روز شده تا لذت آن در کام خانواده ها ماندگار شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار