همزمان با برگزاری همایش نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس موسسه دارالایتام همدان مراسم تجلیل از ۸ موسسه خیریه استان همدان برگزارشد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 04 May 2023

همزمان با برگزاری همایش نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس موسسه دارالایتام همدان مراسم تجلیل از ۸ موسسه خیریه استان همدان برگزارشد.

به گزارش تابناک همدان، تجلیل از موسسه‌های خیریه در استان همدان ؛ کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جدید راهبرد حکمرانی خیر واحسان را با هدف تجلیل از خیریه‌ها و خیران و موسسه‌های فعال در این عرصه در طول ۴۰ تا ۵۰ سال گذشته را در دستور کار قرار داده که این راهبرد با تجلیل از ۸ موسسه خیریه در استان همدان رسمیت یافت.

در این مراسم تندیس والی و شال خادم الرضائی به متولیان این ۸ موسسه خیریه هم اهدا شد.

امروز همچنین نشان والی نیکوکار کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به «سید جواد حجازی» به عنوان خیر برجسته استان همدان که متولی موسسه دارالایتام همدان هستند اهدا شد.

موسسه دارالایتام همدان در طول ۵۰ سال فعالیت ارزشمند خود خدمات حمایتی ماندگاری را در عرصه‌های درمانی معیشتی و سلامت به ویژه برای افراد مستمند و ایتام ارائه کرده است.

در مراسم نکوداشت پنجاه سال فعالیت خیر خواهانه موسسه دارالایتام همدان استان قدس رضوی هم یک میلیارد تومان برای کمک به تامین معیشت محرومان در قالب بسته‌های معیشتی در دهه کرامت به این موسسه هدیه کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مراسم نکوداشت ۵۰ همین سال تاسیس و فعالیت دارالایتام همدان و خیران استان گفت: این استان در ماه مبارک رمضان در جذب حامی برای ایتام در کشور درخشید و رتبه نخست را کسب کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم خواستار توسعه فرهنگ مواسات و همدلی و دستگیر و کمک بهم در جامعه شد و گفت: باید برای تحقق این امر اجتهاد مواسات و تعاون شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار