رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: حامی یابی در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین، انجام می شود که در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 180 حامی جذب شدند.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 30 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان با تاکید براینکه اجرای طرح حامی یابی در ماه مبارک رمضان بصورت ویژه و برجسته انجام می شود، اظهار داشت: حامی یابی در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین، انجام می شود. که در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 180 حامی جذب شدند.

وی افزود: رویکرد اصلی این طرح ترویج فرهنگ نوعدوستی ، حفظ عزت نفس و رشد تعالی فرزندان و بهره مندی از نیات خیران گرانقدر است که در طرح ایتام فرزندان از نعمت پدر محروم هستند و در طرح محسنین علی رقم حضور پدر در خانواده به علت کهولت سن ، بیماری و از کار افتادگی توان اداره زندگی را ندارد، و هدف توجه به شان و بنیان خانواده و مشارکت خیران در رفع مشکلات نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی ، برای حل مشکلات این عزیزان به همراهی و کمک خیرین نیازمندیم تا با شرکت در طرح حامی یابی و با واریز ماهانه حداقل 10 هزار تومان و به مدت یک سال یا بیشتر حمایت های مادی و معنوی را به عهده داشته باشند.

شایان ذکر است : در شهرستان چالوس تعداد 3053خانوار تحت حمایت هستند. و از مزایای این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار