کد خبر: ۱۱۰۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 29 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسینی پور استاندار مازندران، شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبلور واقعی خرد جمعی برای اعتلا و توسعه دانست.

سیدمحمود حسینی پور با صدور پیامی بمناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها، افزود: براساس فرمان تاریخی معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راستای اجرای اصل ۱۰۰ الی ۱۰۶ قانون اساسی، تداوم آرمان مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره امور جامعه؛ نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری و بنیان تشکیل پارلمان های محلی در شهرها و روستاها گذاشته شد.

در ادامه این پیام آمده است: شوراهای اسلامی شهر و روستاها تبلور واقعی خرد جمعی برای اعتلا و توسعه شهرها و روستاها در حوزه مدیریت اصولی و خدمات رسانی هر چه شایسته تر به مردم در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است که در سایه تعامل و همکاری و بهره گیری از همه ظرفیت ها محقق می شود.

این پیام می افزاید: شورا که منبعث از اراده مردم است، باید همواره زمینه مشارکت آنان را در اداره امور شهر و روستا فراهم نموده و از این توانمندی به عنوان سرمایه مهم اجتماعی در ماموریت های خود بهره گیری نماید.

استاندار مازندران دراین پیام نوشت: در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب، «رشد تولید» نامگذاری شده است، شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در کنار دیگر نهادها و سازمان ها باید با ایفای نقش خود در تحقق منویات معظم له گام بردارند.

حسینی پور در ادامه این پیامن عنوان کرد: اینجانب سالروز تاسیس نهاد شورای اسلامی را به همه اعضای پرتلاش شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان، تبریک می گویم و از آستان خداوند بزرگ مسئلت دارم تا این نهاد بیش از پیش در انجام رسالت های مهم خود اثرگذار باشد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار