رئیس کمیته امداد امام شهرستان نور گفت: در ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های انجام گرفته و ایجاد پایگاه جذب حامی در میادین سطح شهر و مصلی در شبهای لیالی قدر تعداد 150حامی جدید در شهرستان نور جذب گردید.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 27 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، حسن حسین زاده اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های انجام گرفته و ایجاد پایگاه جذب حامی در میادین سطح شهر و مصلی در شبهای لیالی قدر تعداد 150حامی جدید در شهرستان نور جذب گردید.

وی افزود: تعداد 1652 حامی از 292 ایتام و محسنین حمایت مالی می نمایند که در سال 1401مبلع یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود اهدا نمودند.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان نور بیان داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است، و حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود خدمتی بزرگ به نیازمندان انجام دهند.

حسین زاده تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند  با نام‌نویسی در سایت‌ اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به‌ حساب فرزندان از طریق سامانه  ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان ها بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش  اقدام نمایند.

لازم به ذکر است: در شهرستان نور ۱۶۰۰خانوار تحت حمایت هستند و در زمینه های اشتغال، فرهنگی، حمایتی، و مسکن، از خدمات امداد بهرمند می گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار