مرد ۳۰ ساله‌ای که با یک تفنگ شکاری دوست خود را ناخواسته به جای شکار پرنده به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 26 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، حدود یک ماه پیش زن جوانی در حالی‌که مضطرب و نگران بود به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه کرد و از ناپدید شدن برادر ۴۵ ساله‌اش خبر داد. خواهر این مرد با دستپاچگی به پلیس گفت: برادرم مهندس عمران و آفرود سوار بود. روزحادثه با خودروی لندکروزش برای آفرود سواری به طبیعت اطراف کرمانشاه رفت و دیگر بازنگشت. نگران شدم و چندین بار به تلفن همراه وی زنگ زدم اما پاسخی نداد. حالا می‌ترسم برای برادرم اتفاق ناگواری افتاده باشد، بنابراین تقاضای رسیدگی دارم.به‌دنبال اظهارت این زن بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بنابراین مأموران پلیس سرگرم بررسی یافتن ردی از مرد گمشده بودند که از طریق گزارش‌های مردمی پی بردند که خودرو لندکروز مرد گمشده درحالی که نیم سوز شده بود در دامنه‌های صعب العبور یکی از روستاهای کرمانشاه پیدا شده است.
با کشف خودرو، همزمان فرد ناشناسی با خواهر مهندس گمشده تماس گرفت و گفت نگران حال برادرش نباشد اوبه خانه بر می‌گردد. بلافاصله این زن نگران، پلیس را درجریان تماس فرد ناشناس قرارداد، کارآگاهان در جریان تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری فرد ناشناس که اعتیاد به موادمخدر داشت ودر نمایشگاه خودرو کار می‌کرد، شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار