رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: در شهرستان فریدونکنار حامیان و خیرین این طرح در طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ 25 April 2023

به گزارش تابناک مازندران میثم سیدی اظهار داشت: سنت حسنه اکرام با تاسی به فرمایش نبی مکرم اسلام که فرمود: من و کفالت کننده یتیم در بهشت مانند دو انگشت در کنار یکدیگریم بیش از یک دهه در کمیته امداد پیگیری می شود.

وی افزود: در شهرستان فریدونکنار حامیان و خیرین این طرح در طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار ضمن تشکر از همه حامیان و خیرین که در این طرح مشارکت می ورزند افزود: حامیان و خیرین این شهرستان در سال گذشته در جهت ارائه تسهیلات قرض الحسنه مبلغ ۵۷ میلیون تومان در زمینه قرض ماندگار مشارکت داشته اند که با سه برابر شدن این مبلغ توسط کمیته امداد، تمامی این تسهیلات به ایتام حوزه اکرام شهرستان تخصیص یافت.

سیدی تصریح کرد: ۱۵۹۵ نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی ۳۱۶ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه حامیان در بخش های عمرانی، فرهنگی و تحصیلی، درمان و ... به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند گفت: طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت خیران و نیکو کاران در کمک مادی و معنوی به ایتام اجرا شده است.

خاطرنشان می شود: در فریدونکنار ۱۳۲۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار