کد خبر: ۱۱۰۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 24 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران در طی این مدت نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران و کاهش دما همراه باشد.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی و اعلام کرد که از فردا آسمان استان نیمه ابری و از بعدازظهر روز سه شنبه تا روز جمعه با افزایش ابر، کاهش دما و رگبار پراکنده باران و وزش باد در ارتفاعات همراه خواهد بود.

میانیگن دمای هوای مازندران طی امروز و فردا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۵ تا ۲۶، مناطق غربی بین ۲۰ تا ۲۲ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۲۰ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود اما این میزان در روز چهارشنبه کاهش نسبی خواهد یافت.

جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی نشان می‌دهد که دمای هوای مازندران در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز جاری با پنج تا ۶ درجه کاهش در روز چهارشنبه به ۱۸ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. دمای هوا در مناطق غربی نیز از ۲۰ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه کاهش در روز جمعه به ۱۶ تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار