دیدار فینال جام رمضان چالوس با حضور حدود ۴ هزار نفر تماشاگر و حضور بزرگانی همچون دایی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 22 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، دیدار نهایی فوتسال جام رمضان ۱۴۰۲ شهرستان چالوس در حالی برگزار شد که پیش از آن دیدار رده‌بندی صورت گرفت و یک ساعت قبل از آغاز این دیدار به دلیل پرشدن ظرفیت سالن، درها بسته شد، اما جام رمضان این شهرستان امسال کاملا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود.

در این دوره، شاهد حضور ملی‌پوشان در دو تیم فینالیست بودیم و به قدری این مسابقات جذابیت داشت که هواداران از شهرستان‌های اطراف برای تماشای مسابقات راهی سالن شهدای چالوس می‌شدند.

اسماعیل بابائی‌دوست، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس در رابطه با حضور ملی پوشان در جام رمضان گفت: در مراحل حذفی با حضور بازیکنان ملی‌پوش شاهد انجام بازی های باکیفیت بودیم. مهدی کریمی پس از اتمام اردوی تیم ملی و انجام دو بازی برابر ازبکستان مستقیما راهی چالوس شد و در دیدارهای نیمه نهایی و فینال حضور پیدا کرد و پایش به گلزنی نیز باز شد و سینا پرکاس دروازه‌بان تیم ملی نیز در این بازی ها نمایش درخشانی از خود به جای گذاشت و در دیدار فینال بازیکنان باسابقه‌ای به میدان رفتند.

 

 

1855154

حضور چنین بازیکنان باکیفیتی منجربه کشاندن ۴ هزار نفر در شب پایانی شد و سالن شهدای چالوس جای سوزن انداختن نبود. این شب به قدری جذاب بود که محمد دایی، مربی سابق پرسپولیس و مهدی اسدشیر ستاره جوان تیم ملی فوتسال (در حالی که او در تیمی عضویت نداشته) را به سالن مسابقات کشاند.

گفتنی است، تقابل دو تیم فینالیست در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی کشیده شود. یاران مهدی کریمی در تیم زنده‌یاد مختاری موفق شدند با برتری ۵ بر ۴ یاران سینا پرکاس را شکست دهند. پرکاس در ضربات پنالتی یک توپ را مهار کرد و در جریان بازی نیز خوش درخشید 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار