مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نصب پلاکارد برای ٣٢ واحد صنفی متخلف در طرح گشت ویژه ایام نوروز و رمضان خبر داد و گفت: جرائم برای متخلفان به منظور بازدارندگی، ۵ برابر شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 21 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تخلفات صنفی در ایام ماه مبارک رمضان و اجرای طرح های نظارتی اظهار کرد: از ٨ اسفند ماه طرح ویژه نوروزی شامل نظارت بر کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت آغاز شد که با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان این طرح تا ۴ اردیبهشت به عنوان طرح ویژه نظارت و بازرسی بر بازار ادامه دارد. 
 
وی افزود: در این ایام گشت های سیار تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتیِ جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج با همکاری یکدیگر در سطح شهر فعالیت داشتند. 
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تشدید نخست نظارت ها را بر بازار پوشاک اعلام کرد و گفت:  
سپس تشدید نظارت ها به ترتیب بر قنادی ها، آجیل فروشی ها و مرغ و گوشت صورت گرفت. 
 
وی ادامه داد: افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز منجر به تشدید نظارت ها بر این اقلام شد و تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل تکرار تخلف در مرحله نخست ٣٢ مورد نصب پلاکارد شدند و در مرحله بعدی پلمب این واحدها و معرفی به مردم صورت گرفت. 
 
وی گفت: این فراوانی تخلفات در زمینه عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم صدور فاکتور فروش برای مشتری و در بحث نانوایی ها بیشتر کم فروشی و در بازار مرغ و گوشت گران فروشی بوده که تعداد قابل ملاحضه ای پرونده در این زمینه تشکیل شد.  
 
شاهی تاکید کرد: جرائم واحدهای صنفی متخلف به منظور بازدارندگیِ متخلفان ۵ برابر شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار