مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی را در خانه و مدرسه تقویت کنیم، گفت: باید به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی عمل کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 18 April 2023

ضرورت عمل به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت بیان کرد: فرزندان ما باید اهل اهل بیت (ع) را بشناسند و با قرآن انس بگیرند بلکه باید به قرآن تدبر و عمل کرد و این راه را با استقامت ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه دینداری را باید با اهل بیت (ع) بشناسیم و آن را ترویج دهیم، یادآور شد: باید از برکات قرآن در زندگی استفاده کنیم که دراین راه والدین، معلمان، مربیان و معاونین پرورشی مدارس مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

حجرگشت تصریح کرد: وی با تاکید بر توجه به سند تحول بنیادین در آموزش قرآن و تبیین سیره اهل بیت (ع)، ادامه داد: در مدارس استان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن به یاد امام راحل و شهدای گرانقدر از جمله شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از ظرفیت‌های درون مدرسه‌ای نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باید دانش‌آموز محور در استان برنامه‌ریزی شود، ادامه داد: باید از ظرفیت دانش آموزان در نشر آموزه‌های کتاب آسمانی مسلمانان و همچنین انتقال مسائل تربیتی و فرهنگی بهره گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: در کانون مدرسه و خانواده باید تلاش در حوزه علوم قرآنی و دینی را بیشتر کنیم تا فرزندانمان با آیات نورانی قرآن مجید الفت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار