جانشین فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات تیراندازی با سلاح جنگی در مهرشهر کرج را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 18 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت همسرش کرده بود، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده تیراندازی منجر به جرح در منطقه مهرشهر کرج به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یک جوان ۲۷ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی به وسیله سلاح گرم به پای همسر شلیک کرده و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان اینکه خوشبختانه آسیب جدی به همسر این شخص وارد نشده و توسط پزشکان درمان و بهبود یافته است، اضافه کرد: بلافاصله اقدامات مأموران در زمینه شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: پس از تکمیل پرونده این شخص برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نادر بیگی، در پایان با اشاره به آسیب‌های وجود سلاح های غیر مجاز در دست شهروندان، خاطرنشان کرد: پلیس در بحث امنیت شهروندان و ایجاد ناامنی توسط هنجارشکنان هیچ تعارفی با احدی ندارد و با نگهدارندگان سلاح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت جدی برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار