رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار گفت: حامیان و خیران این شهرستان دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در طول سال 1401 به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 16 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، سید سلیم سیدی اظهار داشت: حامیان و خیران این شهرستان دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در طول سال 1401 به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی با بیان اینکه حامیان و خیران در این شهرستان با این نهاد جهت خدمت رسانی شایسته به نیازمندان همکاری مطلوبی دارند افزود: کمک حامیان و خیران در این شهرستان به ایتام و مشمولان طرح محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار تصریح کرد: 2500 نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی 257 نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند که میانگین دریافتی هر یک از ایتام در ماه ششصد هزار تومان می باشد.

سیدی با بیان اینکه، حامیان در بخش های عمرانی، فرهنگی و تحصیلی، درمان و ... به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند گفت: طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت خیران و نیکو کاران در کمک مادی و معنوی به ایتام اجرا شده است.

خاطرنشان می شود: در جویبار 3174 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار