رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: در سال گذشته برای رفع بخشی از نیاز معیشتی خانوارهای تحت حمایت ۲۹ میلیاردو۳۶۲ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴ 16 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، علی اکبر سیدی اظهار داشت: در سال گذشته برای رفع بخشی از نیاز معیشتی خانوارهای تحت حمایت ۲۹ میلیارد و۳۶۲ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۴۲۱۶خانوار در این شهرستان کمک معیشت بگیر این نهاد هستند گفت: از این تعداد ۱۳۹۷ خانوار شهری و مابقی ساکن مناطق روستائی هستند که بیشترین علت تحت حمایت قرار گرفتن آنها، فوت و یا از کارافتادگی سرپرست خانوار است.

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، تامین کمک هزینه ازدواج، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و توسعه و بهسازی مسکن مددجویان از جمله فعالیتهای این نهاد در حمایت از خانوارهای تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

سیدی بیان داشت: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در تنکابن شامل: زنان سرپرست خانوار، خانواده های ایتام، سالمندان و ازکارافتاده بوده و این نهاد خدمات مختلفی با هدف توانمندسازی به آنها ارائه می دهد.

وی گفت: در سال 1401 به 4453 نفر به مبلغ 6 میلیارد و 895 میلیون تومان کمک موردی در بخش های کمک هزینه زندگی، در راه ماندگان، کمک به بهای مصرفی آب و برق و گاز، تهیه سبد کالا، هزینه های شرکت در کمیسیون پزشکی، معوقات وام کارگشایی و کمک هزینه کفن و دفن مددجویان شده است.

خاطر نشان می شود: در شهرستان تنکابن ۴۲۱۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار