در شب های قدر
سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: بمنظور مشارکت همه نیکوکاران در استان و کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین ۵۵پایگاه جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام در استان مستقر می شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 10 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن زاده اظهار داشت: بمنظور مشارکت همه نیکوکاران در استان و کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین ۵۵پایگاه جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام در استان مستقر می شود.

وی افزود: ۱۲۸۳۳نفراز ایتام و فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت ۵۰۵۷۷ حامی قراردارند.

رحمن زاده با اشاره به اینکه ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار برخوردارهستند افزود: ماهیانه هر یک از ایتام به طور میانگین ۸۶۰ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین ماهیانه بطور میانگین ۳۷۰ هزار تومان از حمایت های حامیان برخوردار می شوند و در تلاشیم تا با کمک حامیان و خیران ،سرانه کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین را افزایش دهیم.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال جذب ۵۰۰۰ حامی نیکوکار برای ایتام و فرزندان طرح محسنین هدف گذاری شده است.

رحمن زاده با تقدیر از مشارکت وهمراهی خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد گفت: نیکوکاران مازندرانی می توانند از طریق سایت اکرام به آدرس ekram.emdad.ir ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را برعهده بگیرند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

استقرار 55 پایگاه جذب حامی در استان مازندران  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار