رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه از افتتاح سفره‌خانه سنتی و فاز دوم مجتمع گردشگری تخت جمشید همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 08 April 2023

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، رضا ایاز گفت: این مراسم با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ساوه، ائمه جمعه و دبیر کل جمعیت هلال احمر برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه افزود: فاز دوم این مجتمع گردشگری با فعالیت سفره‌خانه سنتی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
ایاز با اشاره به اینکه فاز نخست پروژه تخت جمشید دو سال گذشته راه‌اندازی شده بود گفت: در مرحله بعدی سوئیت‌های اقامتی در دست ساخت است.
او مساحت کل این پروژه گردشگری را ۳۰ هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این بخش از مجتمع گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر شامل رستوران سنتی آغاز به کار کرده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه گفت: این مجتمع بین‌راهی در ۵ کیلومتری شهر ساوه که یکی از مسیر‌های پرتردد استان است در حال احداث است.
وی یادآورشد: با راه‌اندازی این مجتمع بین‌راهی زمینه بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران فراهم و برای بقیه بخش­های این مجتمع پس از ایجاد طرح برنامه‌ریزی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار