استاندار کرمانشاه:
«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه جمعه شب در مراسم صمیمی افطار با ایتام خطاب به کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با تاکید براینکه برای آینده استان و خودتان هدف‌های بزرگ داشته باشید، گفت: کرمانشاه را خودمان در کنار هم باید بسازیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 08 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا استاندار کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه امامان معصوم (ع) از ما خواسته اند برای آینده ایده ها و هدف های بزرگ داشته باشیم، افزود: اگر برای آینده هدف نداشته باشیم، زود خسته و ناامید می شویم.

صحرایی از کودکان و نوجوانان مددجو خواست که به ۲ سوال پاسخ دهند و درباره آن فکر کنند، اول اینکه کرمانشاه در ۱۰، ۱۵ سال آینده چگونه خواهد بود و دوم اینکه هر یک از ما در آن زمان چکاره و در چه جایگاهی هستیم.

استاندار کرمانشاه پس از شنیدن پاسخ های تعدادی از کودکان و نوجوانان حاضر، گفت: حتما تلاش کنید این آیه را در ذهن خود داشته باشید و به آن عمل کنید؛ اینکه خداوند می فرمایند «سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند، مگر اینکه خودشان آن را تغییر دهند»؛ پس اگر می خواهیم کرمانشاه ما در ۱۰، ۱۵ سال آینده تمیز، زیبا و با افتخار باشد، باید خودمان آن را بسازیم و قطعا کسی از جای دیگری برای ساختن استان ما نخواهد آمد.

در این ضیافت که مددجویان دختر کودک و نوجوان کمیته امداد حضور داشتند، صحرایی از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در پایان مراسم، پس از اقامه نماز جماعت، ایتام در کنار استاندار کرمانشاه روزه های خود را افطار کردند.

 اکنون ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

استان کرمانشاه دارای بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار