حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: دختران و بانوان ایران اسلامی اجازه نمی دهند که هنجارشکنی در خصوص حجاب و عفاف دوام و امتداد داشته باشد و در برابر این بی حرمتی ها بی پاسخ نیستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 30 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در خصوص اهمیت توجه به مقوله حجاب و عفاف در جامعه گفت: حجاب و عفاف یکی از مبناهای استحکام خانواده های ایرانی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: دختران و بانوان ایران اسلامی اجازه نمی دهند که هنجارشکنی در خصوص حجاب و عفاف دوام و امتداد داشته باشد و در برابر این بی حرمتی ها بی پاسخ نیستند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب اسلامی اظهار کرد: تاریخ تمدن اسلامی ایرانی همواره نشان داده است که با بی عفتی و بی حیائی مخالف است و آن را زمینه گسست اجتماعی می داند.

وی ادامه داد: در جریان رخدادها و آشوب هایی که با دسیسه استکبار سال گذشته در کشور ایجاد شد، بسیاری از ایادی و سردسته های منافقین سعی و تلاش شبانه روز خود را بر از بین بردن زمینه های عفاف و حجاب در ایران کردند.

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اینکه پیاده سازی حجاب و عفاف در جامعه یک مطالبه عمومی از طرف مردم است خاطرنشان کرد: حجاب زمینه مصونیت و بی حجابی و بی عفتی مایه تباهی انسان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار