سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز در این استان به سه نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 29 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» احمد مهدوی با اشاره به آمار عملکرد ستاد طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی البرز از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این مدت ۱۷ هزار و ۵۰۲ تماس با سامانه ۱۱۵ صورت گرفت که منجر به ۷ هزار و ۵۱ مأموریت شد.

وی بیان کرد: از این میزان ۶ هزار و ۴۶۲ مأموریت غیرتصادفی و ۵۸۹ مأموریت تصادفی بود که بر منجر به ۳۸۸ مورد مصدومیت شهری و ۱۷۸ مصدومیت جاده‌ای و دو فوتی تصادفی شهری و سه فوتی تصادف جاده‌ای شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه تصریح کرد: همچنین در این مدت چهار مأموریت اورژانس هوایی صورت گرفت و به سه مصدوم امدادرسانی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۵۴ هزار و ۶۴ نفر در استان البرز به اورژانس مراجعه کردند.

مهدوی با اشاره به فعالیت‌های معاونت بهداشتی گفت: ۱۸ هزار و ۳۰۸ بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفت که پروند ۵۵۱ مرکز به مراجع قضائی ارسال و ۱۷۸ واحد نیز پلمب شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۵۰ هزار و ۲۷۷ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف معدوم و ۱۵ هزار و ۲۱۳ سنجش پرتابل کیفیت مواد غذایی و ۵ هزار و ۱۴۶ مورد کلرزنی انجام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به فعالیت‌های معاونت غذا و دارو بیان کرد: ۷۸ مورد بازدید از واحدهای تولیدی تحت پوشش، ۱۸ مورد بازدید مشترک با سایر سازمان‌ها، ۱۰۵ مورد بازدید مشترک از محصولات سلامت محور، ۱۷۱ مورد بازدید از داروخانه‌های استان و ۸۹ ارسال نمونه به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار