مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با کارت خودرو و کارت ملی قابل تحویل است.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 15 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» محسن وزارتی اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی تمام رانندگان و صاحبان کارت‌های سوخت باید چند نکته را رعایت کنند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.

وی توضیح داد: مهمترین مساله در فرایند سوخت گیری این است که هر فرد با مراجعه به جایگاه‌های فعال صرفا از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند  چون کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌ها عرضه سوخت صرفا برای سوختگیری در موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.

 این مسئول با تاکید بر اینکه دارندگان کارت سوخت باید در در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت کنند، گفت: با توجه به زمانبر بودن صدور کارت جدید باید با حساسیت زیادی نسبت به نگهداری از این کارت‌ها اقدام شود ولی مردم می توانند در صورت جا ماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان به شماره ۰۹۶۲۷ تماس  بگیرند.

وزارتی اضافه کرد:  کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با کارت خودرو و کارت ملی قابل تحویل است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز افزود: متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره یا المثنی باید برای پیگیری وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir  مراجعه و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به راهکارهایی برای برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، گفت: در مرحله اول باید رمز اولیه توسط صاحب کارت تغییر کند و در صورت فراموشی رمز فرد باید جهت رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه کند.

این مسئول از مردم خواست: جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از در اختیار گذاردن رمز کارت سوخت خود به دیگران جداً خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار