در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر در کشور فاقد کارت شناسایی ملی هستند و این افراد که به سن قانونی 15 سال رسیده‌اند، تاکنون برای دریافت کارت ملی اقدام نکرده‌اند
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 11 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: سیدعلیرضا آوایی پیش از ظهر امروز با حضور در اداره کل ثبت احوال استان البرز، از این اداره بازدید کرد.
وی در بخشی از این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر در کشور فاقد کارت شناسایی ملی هستند.
وی افزود: این افراد که به سن قانونی 15 سال رسیده‌اند، تاکنون برای دریافت کارت ملی اقدام نکرده‌اند و باید هر چه سریع‌تر برای دریافت این مدرک شناسایی معتبر و ملی کارهای قانونی را آغاز کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور ماهانه بیش از 220 هزار کارت ملی هوشمند در کرج خبر داد.
آوایی بیان داشت: تلاش‌هایی در جهت تسریع این کار انجام داده و طی 2 ماه اخیر، این میزان به 2 برابر افزایش یافته است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در تلاش هستیم تا در سال 95 رشد چشم‌گیری در آمار دارندگان کارت ملی هوشمند داشته باشیم.
این مسئول ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده به خوبی در مدت زمان مقرر اجرا گردد، تا 3 سال دیگر، صدور کارت ملی هوشمند به روز می‌شود.
آوایی گفت: برای رسیدن به این هدف باید در سال آینده حداقل 15 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آمار دقیق جمعیت کشورمان را تا پایان شهریور ماه سال جاری 79 میلیون و 201 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار شامل ایرانیان داخل و خارج از کشور است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری گفت: با توجه به اینکه نیروهای کارآمد و با تجربه‌ای در ثبت احوال مشغول به خدمت هستند، همواره در ایام انتخابات بخش مهمی از نیروهای ما در هیئت‌های اجرایی انتخابات خدمت می‌کنند.
آوایی بیان داشت: آموزش‌های ویژه‌ای برای نیروهای عضو ستاد انتخابات ثبت احوال در دستور کار داریم و امیدواریم این دوره نیز با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری باشیم و ثبت احوال تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار می‌بندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار