فرمانده انتظامی البرز گفت: در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال، تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 13 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند با بیان اینکه پلیس برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه آخر سال با جدیت با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد می کند، گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی به عنوان خادم مردم به هیچ عنوان با شادی و نشاط مردم مخالف نیست، اما در سال های اخیر افرادی سودجو با فروش مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر برای بخشی از شهروندان می شوند که پلیس با جدیت با این افراد برخورد می کند.

او با اشاره به اجرای طرح های متعدد برخورد با فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران بنده در فرماندهی انتظامی استان البرز تا به این لحظه یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در سطح استان کشف شده و در این زمینه ۳۶ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: همچنین با اقدامات اطلاعاتی پلیس، از دستگیرشدگان طرح مبارزه با فروش مواد محترقه خطرناک بیش از ۲هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد منفجره کشف شد.

او ضمن هشدار به افرادی که قصد آزار و اذیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال را دارند، افزود: تمام کسانی که در چهارشنبه آخر سال توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان نوروز بازداشت خواهند بود و هیچ گونه تخفیفی برای آن ها متصور نیست.

سردار هداوند در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: تا در این ایام نظارت بیشتری بر رفتار نوجوانان و جوانان خود داشته باشد تا شاهد حوادث جبران ناپذیر برای آن ها نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار