کد خبر: ۱۰۹۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 11 March 2023

خبر مازندران نوشت: گزارش عجیب تلویزیون مازندران از تفریح و عشق و حال هیأت اسکی کجور و استان در شهر پول
هیأت اسکی مازندران دست خالی آمد و دست پر رفت !!؟


با تاخیر زیاد شبکه طبرستان در برنامه ورزشی خود گزارش چند دقیقه ای از جشنواره آدم برفی در شهر پول را به روی آنتن برد که هر بیننده ای آن را تماشا کرد به  نحوه تهیه گزارش و تابلو بودن آن صحه گذاشتند!!

آنچه مسلم و در روز جشنواره به وضوع روشن یود هیات اسکی استان مازندران دراین مراسم فقط به عنوان میهمان شرکت کرده بودند و هیچ کار خاصی در راه  برگزاری این جشنواره انجام ندادند، اما  در گزارش که در تلویزیون مازندران پخش شد به شکلی وانمود شد که انگار آنها این مراسم را برای ایجاد شادی مردم انجام دادند!! این درحالی بود که در این جشنواره از همه مسولان این هیات با سرو چندین  مدل آش محلی ،نهار،و در نهایت اهدای سوغاتی از آنها پذیرایی شد اما دریع از یک قدم کار مثبت از این هیأت !؟

جدای از گزارش بو دار و تابلو !! که ازشبکه مازندران پخش شد نمی دانیم چرا تهیه کنندگان آن که فیلم های پخش شده  این جشنواره را از شبکه های مجازی کپی پست کرده بودند از بردن نام شهر پول و شهرداری این شهر که ازصفر تا صد جشنواره را به عهده گرفته بودند هراس داشتند

امیدواریم شهرداری و شورای شهر پول  و دیگر دستگاه‌های اجرایی بخش کجور و دهیاران و شوراهای این دیار در دعوت از مسولان فرمایشی استانی در راستای برگزاری مراسم های که در کجور انجام می شود دقت بیشتری به خرج دهند و در دعوت از  مسولانی که هم می آیند می خوردند  می برند!! و هم مراسم ها را به نفع خود ضبط می کنند پرهیز کنند.

 گزارش از قادر موسوی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار