علی جعفری‌آذر مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی
به گزارش تابناک تبریز، علی جعفری‌آذر مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‌جاری با وجود 0.4 درصد افزایش ولادت، اما همچنان این استان از نظر نرخ ولادت جزو استان‌های پایین است.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 11 October 2015

وی از افزایش 0.4 درصدی ولادت در استان خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال نسبت به سال گذشته 4.5درصد کاهش فوت ،7.6درصد کاهش ازدواج و 5.6درصد کاهش طلاق در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال نسبت به سال گذشته 4.5درصد کاهش فوت ،7.6درصد کاهش ازدواج و 5.6درصد کاهش طلاق داشتیم، گفت: در ثبت وقایع حیاتی رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم.

وی از صادر شدن 9 هزار و 100شناسنامه جدید در استان که حدود 30 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود، خبر داد و افزود: شناسنامه جدید در عرض 24 ساعت تحویل می‌شود.

جعفری‌آذر از راه‌اندازی پایگاه الکترونیکی ثبت احوال به صورت آنلاین در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: تاکنون اطلاعات وقایع حیاتی 126 میلیون ایرانی فوت شده و یا در قید حیات در این پایگاه ثبت شده که نزدیک 140 دستگاه اجرایی و خدمات رسان آذربایجان‌شرقی نیز به این پایگاه متصل شده است.

وی با بیان اینکه امکان ثبت نام برای متقاضیان کارت ملی هوشمند از تمام ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پست آذربایجان‌شرقی بدون محدودیت سنی انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
عجب آماریه! 7.6 درصد کاهش ازدواج بعد 5.6 درصد کاهش طلاق. خنده داره خوب ازدواج کمتر شده طلاق رو کشیده پایین دیگه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
مدیر مدیره خود مدیره! آمار جالبی بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :