شهردار آبادان : در خصوص رعایت مسايل ایمنی ساختمان های شخصی و عمومی با کسی مماشات نمی کنیم
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 08 February 2023

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه پور در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی استان خوزستان با تشکر از اقدامات جهادی و پیگیری های میدانی موضوعات شهری از سوی دکتر عباسپور فرماندار ویژه آبادان با اشاره به لزوم اتصال سیستم صدور پروانه به سازمان نظام مهندسی، اظهار کرد: از آنجایی که سامانه های صدور پروانه ساخت در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار دارد و در این خصوص تعارضاتی وجود دارد نیاز است برای اجرایی شدن اتصال سیستم شهرداری به نظام مهندسی سرورهای این سامانه در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار آبادان، افزود: در این زمینه مکاتباتی از طریق شهرداری آبادان صورت گرفته که امیدواریم در اندک زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

وی بر ضرورت ایجاد رضایتمندی شهروندان در این خصوص تاکید و بیان کرد: پس از اتفاقات ناگوار ریزش ساختمان متروپل حساسیت ها بسیار بالا رفته و ما در این زمینه کمیته پایش و بررسی ساختمان های ناایمن سطح شهر آبادان را راه اندازی کردیم و اکنون این کمیته در ساختمان مرکزی آتش نشانی شهرداری آبادان مستقر است.

کاوه پور با اشاره به بررسی وضعیت پارکینگ های عمومی طبقاتی سطح شهر همانند الماس جنوب و مرکز خرید سیتی سنتر آبادان نیز گفت: با توجه به نوع قراردادهای منعقد شده جهت ساخت این مجتمع ها،میبایست بررسی دقیقی از آخرین وضعیت ایمنی آنها داشته باشیم و مراحل تایید استحکام بنا مطابق ماده ۲۷ را طی نموده باشند.تمام تلاش ما این است که مخاطراتی برای شهروندان گرامی وجود نداشته باشد و بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان عزیز ارائه نماییم.

شهردار آبادان در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص رعایت مسايل ایمنی ساختمان های شخصی و عمومی و حفظ جان شهروندان شریف ‌و نجیب آبادانی با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

برچسب ها: شهرداری آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار