چهار نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی،سنگ‌های تزیینی، انبوه سازی مسکن و نمایشگاه تخصصی صنعت رنگ، چسب و ماشین آلات وابسته در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 23 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزیینی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته، هشتمین نمایشگاه تخصصی انبوه سازی به همراه دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، رنگ، چسب و ماشین آلات وابسته در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
نهاوندی افزود: بیش از ۸۷ شرکت کننده از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.
او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت هشت هزار متر مربعی سالن‌های حافظ، سرو و بهار برپا شده است، گفت:این نمایشگاه‌ها تا روز شنبه ششم اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های معدن و صنایع معدنی، سنگ‌های تزیینی و نمایشگاه انبوه سازی مسکن؛ میز کشوری سنگ و کلاس آموزشی مرتبط با عنوان نمایشگاه‌ها با موضوعاتی همچون بررسی راهکار‌های توسعه صادرات سنگ ایران با حضور مسولان، متخصصان و کارشناسان سراسر کشور برگزار می‌شود.

نهاوندی ادامه داد: در طول برگزاری این عناوین نمایشگاهی هیئت‌های تجاری از کشور‌های تاجیکستان و افغانستان ضمن بازدید؛ مراودات و تعاملات اقتصادی هم با تولیدکنندگان حاضر خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان کرد: این عناوین نمایشگاهی به عنوان حوزه‌های تخصصی صنایع؛ مکمل یکدیگر و یکی از خلاقانه‌ترین صنایع رقابتی در جهان هستند که جایگاه و نقش غیر قابل انکاری در اقتصاد، تولید، اشتغال‌زایی، رشد تولید ناخالص ملی و کسب درآمد‌های ارزی دارند و بنابراین فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر فعالان این عرصه می‌تواند منجر به توسعه استان فارس شود.
او گقت: علاقه مندان می‌توانند پس از دریافت بلیط بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به ادرس www.farsfair.ir

از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

برچسب ها: نمایشگاه ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار